My World

در حال بررسی

My World

در حال بررسی

یه سوال

پنجشنبه, ۱۰ مرداد ۱۳۹۸، ۰۴:۰۷ ب.ظ

سلام 

یه سوال

جدی چرا جلوی این ادم ها وقتی خودمون هستیم ازمون فراری ن ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

مشکل از بقیه ست یا مشکل از منه ؟؟؟


بزارید من از خودم میگم شما برام بگیدمشکل کارم کجاست 


خب مثلا من با همه وقتی پنج دقیقه صحبت کنم خیلی راحت میشم و میگم  میخندم 

احساس میکنم چند ساله میشناسمش 

دروغ نمیگم 

شاید سخت باشه باورش ولی اصلا مغرور نیستم 


مثلا اون چیزی که هستم کاملا نشون میدم یعنی اگر از دیدن یه چیزی خوشحال بشم کاملا خوشحالیمو نشون میدم 

اگر یه اهنگ گوش کنم و ازش خوشم بیاد کاملا نشون میدم دربارش حرف میزنم نظر دیگران  و میپرسم و...


همیشه هم همه یه نگاه احمقانه طور انگار که دلشون واسم میسوزه بهم میندازن 


یکیچند وقت پیش یه حرفی بهم زد 

چیزی که  خیلی وقته میدونم اما این از دیدکاه دیگه بهم  گفت 


بهم گفت تو همیشه از دور خیلی خوب به نظر میای 

ولی وقتی کسی نزدیکت میشه دلش نمیخواد  پیشت باشه 

بخاطر این همیشه تنهایی 


خب اینکه من همیشه تنهام و دوستی ندارم شکی نیست

یعنی من از زمان بچگی م هم دوستی نداشتم 

چرا بودن چند تایی که بهترین دوستای من بودن 

ولی هیچ وقت من برای اونا بهترین دوستشون نبودم 

یعنی من انتخاب اول اونا نبودم همیشه سعی کردم بهترین باشم براشون با معرفت ترین 

هرجا کمک خواستن بودن خیلی هم حرف شنیدم ازشون ولی باز .....

باز انتخاب اولشون من نبودم 


تا الان 

نمیدونم شاید اونجایی که داشتن سرنوشت و تقدیر ادما رو مینوشتن تو قسمت ارتباطات اجتماعی من جای خالی گذاشتن 


میدونید میترسم ٬میترسم از اینکه .......ولش کن ترسم و نمیگم نمیخوام بنویسمش ازش بدم میاد 


کاشکی میشد حرفایی تو ذهنمه رو میفهمیدین بدون اینکه نیاز به نوشتن باشه 

چون واقعا برام سخته نوشتنش 


خدایا کمکم کن 

لطفا 

ازت خواهش میکنم 

التماست میکنم 

تو میفهمی من چی میگم تو درکم میکنی 

هرطوری خودت صلاح میدونی درستش کن 

ولی فقط اینو بدون من دلم نمیخواد چیزی که دوست ندارم تبدیل شم 


چقدر بده چقدر بده که دلت میخواد یه عالمه حرف بزنی ولی نمیتونی  الان نیم ساعته به یجا خیره شدم 


ای بابا بگذریم 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۰۵/۱۰
sokoot_e_man

نظرات  (۳)

۱۲ مرداد ۹۸ ، ۱۳:۰۶ شرلوک هلمز
نباید زیاد روی حرف های دیگران حساس باشید.حرف یک نفر رو به پای همه ننویسید البته شاید این یک نفر هم از حرفش منظوری نداشته.شاید اصلا منظورش اون چیزی که شما فکر می کنید نیست.
۱۰ مرداد ۹۸ ، ۱۹:۴۹ شرلوک هلمز
درمورد تعداد دوست هم بگم که شرلوک هم فکر می کرد فقط یک دوست داره درحالی که کلی دوست داشت. :))
این که تنهایید فقط یک تصور و تفکر غلطه. :)
۱۰ مرداد ۹۸ ، ۱۹:۳۶ شرلوک هلمز
سلام
نباید به حرف های دیگران اون قدر وابسته بود که تاثیرهای این چنینی روی آدم بذارند.
اون فردی هم که این حرف رو به شما زده فقط یک نفره.هر آدمی (حتی خود شما.) براش پیش میاد که به دلایلی که حتی اون دلایل می تونن مربوط به ناخوداگاه انسان باشن و هیچ ربطی به فردی که می شناسیم نداره از یک نفر خوشش نیاد.بحثش مفصله. :)
پس به این حرف ها و افکار اهمیت ندید و خودتون باشید.من مطمئنم که دوستانتون چون خودتون هستید خیلی هم دوستتون دارند و خیلی براتون احترام قائل اند و وقتی که در کنار شما هستند و با شما حرف می زنند خیلی هم خوشحال اند و احساس آرامش می کنند.می دونید که به انسان هایی که خودشون نیستند نمی شه اعتماد کرد. :)
پاسخ:
سلام به شما 
نمیدونم خیلی امیدوارم همینوطر که میگین باشه 

من درباره این قضیه با کسی صحبت  نکردم   
اینقدر این حس بهم غلبه کرده که ریزش مو گرفتم 
چند روز پیش با اصرار مادر رفتم دکتر یه عالمه قرص ویتامین اینا تجویز شد برام 

ولی هیشکی نمیدونه البته هیشکی هیشکی که نه الان دیگه شما میدونید 
به نظرم مشکلم ریزش مو با دار  حل نمیشع باید برم پیش روانشناس 

مطمینم اون بهتر میتونه کمکم کنه 

البته همینکه حرفام و اینجا مینویسم دلم اروم تر میشه 
و خیلی خیلییییی ممنونم از شما که متن هام میخونید 
نمیتونید تصور کنید پیام حتی یه نفر که متن هاتو میخونه و نظر میده چقدر حال ادم  و خوب میکنه 
مرسی 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی